تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش حرکات عجیب و خطرناک با پژو در تهران!+فیلم

حرکات عجیب و خطرناک با پژو , فیلمی که در ادامه خواهید دید رانندگی پرخطر و خلاف جهت یک پژو در آزاد راه تهران – پردیس است.

حرکات عجیب و خطرناک با پژو

حرکات عجیب و خطرناک با پژو , نمایش حرکات عجیب و خطرناک با خودرو در غیر از مکان های استاندارد آنقدر زیاد شده است که بسیاری به خود اجازه می دهند علاوه بر به خطر انداختن جانشان دیگران نیز در آسیبهای این خطر سهیم کنند!.هیجانی که برخی افراد در هنگام انجام این حرکات آن را توصیف می کنند
نمی تواند یک هیجان سالم باشد و بیشتر به یک کار غیرعاقلانه شبیه است.

حرکات عجیب و خطرناک با پژو

حرکات خطرناک با پژو

همه افراد خود را ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می دانند و تعداد رانندگان منضبط
هم در کشور ما و در دنیا کم نیستند اما نکته جالب آنجاست وقتی این افراد خطرآفرین در حوادث رانندگی آسیب می بینند دیگر سخنی از هیجان به میان نمی آورند و دیگران را به رعایت قوانین تشویق می کنند.

یکی از حرکات خطرآفرین در حین رانندگی خلاف جهت حرکت کردن است به خصوص اگر
در مسیرهای پر تردد با سرعت بالا همانند اتوبان و بزرگراه ها باشد.

فیلمی که در ادامه خواهید دید رانندگی پرخطر و خلاف جهت یک پژو در آزاد راه تهران – پردیس است.

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش حرکات عجیب و خطرناک با پژو در تهران!+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..