تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشت درصد گزدش نقدینگی بازار مالی تحت نظارت بانک مرکزی نیست

هشت درصد گزدش نقدینگی بازار مالی تحت نظارت بانک مرکزی نیست

اقتصاد > اقتصاد کلان - تسنیم به نقل از رئیس بانک مرکزی گزارش داد: تعیین تکلیف وضعیت ۸ تعاونی منحل شده در دست بوده که در این میان وضعیت ۷ تعاونی نهایی شده و پرداخت های آن ادامه پیدا می کند.

ولی الله سیف، درمورد وضعیت بازار مالی کشور از ابتدای دولت یازدهم بگفت: در سال 92 حدود 25 درصد از گردش نقدینگی در بازار مالی کشور خارج از نظارت بانک مرکزی توسط مؤسسات غیرمجاز انجام می شد.
رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: از همان ابتدا یکی از برنامه های جدی بانک مرکزی این شد که ساماندهی وضعیت نابسامان بانکی را که به شدت موجب اخلال در وضعیت اقتصادی کشور شده بود را آغاز کنیم.
وی بر همین اساس تصریح کرد: خوشبختانه امروز در شرایطی هستیم که میزان 25 درصد گردش نقدینگی بازار مالی کشور خارج از نظارت بانک مرکزی به 8 درصد رسیده است؛ به طوری که یا مشکلات حل و فصل شدند و یا مؤسسات در یک بانک ادغام شدند و تسویه حساب ها صورت گرفت.
رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پایان با بیان اینکه در حال حاضر مشغول رسیدگی به وضعیت مؤسسه مالی و اعتباری فرشتگان هستیم که بزرگ‌ترین مؤسسه دارای مشکل بود، خاطرنشان کرد: قضیه مؤسسات مالی و اعتباری تا پایان سال 96 حل و فصل می شود چرا که حل این معضل باعث ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی در دولت می شود که در همین راستا تعیین تکلیف وضعیت 8 تعاونی منحل شده در دست بود که در این میان وضعیت 7 تعاونی نهایی شده و پرداخت های آن ادامه پیدا می کند.

39223




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشت درصد گزدش نقدینگی بازار مالی تحت نظارت بانک مرکزی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..