تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلمان: نباید به استقلال قطر لطمه وارد شود

کد خبر: ۵۶۱۶۰۵

۱۳۹  بازدید

زیگمار گابریل وزیر خارجه آلمان در خصوص بحران قطر و همسایگانش، گفت: نیازی به طرح مطالباتی که به استقلال قطر و دولت این کشور لطمه وارد می کند، نیست.

زیگمار گابریل وزیر خارجه آلمان در خصوص بحران قطر و همسایگانش، گفت: نیازی به طرح مطالباتی که به استقلال قطر و دولت این کشور لطمه وارد می کند، نیست.

یگمار گابریل پنجشنبه شب در گفت و گو با رادیو آلمان، افزود: این مطالبات سخت است و بایستی از درخواست چنین مطالباتی که به استقلال قطر لطمه می زند، پرهیز کرد.

وی گفت: برلین یقین دارد که هیچ برخورد نظامی میان طرف های درگیر در بحران قطر به وقوع نخواهد پیوست.

گابریل افزود: در‌ آغاز بحران قطر شاخص هایی حاکی از احتمال مواجه نظامی بود که با تلاش های کشورهای جهان از جمله آلمان این احتمال کاهش یافته است.

وی اضافه کرد که کشورهای چهارگانه باید از درخواست هایی در رابطه با روابط دوحه با تهران و همچنین بستن پایگاه ترکیه در قطر صرف نظر کنند.

وزیر خارجه آلمان اخیرا در سفر به منطقه خلیج فارس و تلاش برای حل و فصل بحران قطر، از عربستان، امارات، قطر و کویت دیدن کرد.

عربستان، امارات، بحرین و مصر 15 خردادماه 96 با متهم کردن دوحه به حمایت از تروریسم و افراط گرایی، روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کردند و مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود را به روی این کشور بستند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلمان: نباید به استقلال قطر لطمه وارد شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..