تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعرفه اینترنت سایت‌های داخلی نصف می‌شود

کد خبر: ۵۶۱۶۰۴

۴۲۴  بازدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش 50 درصدی تعرفه اینترنت تمامی سایت‌هایی که سرور داخلی دارند تا دو هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش 50 درصدی تعرفه اینترنت تمامی سایت‌هایی که سرور داخلی دارند تا دو هفته آینده خبر داد.

 محمود واعظی امروز در حاشیه بازدید از همایش تی جی سی با اشاره به کاهش 50 درصدی تعرفه اینترنت سایت‌های داخلی، اظهار کرد: با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در مرحله‌ی اول 100 سایت، سپس 250 سایت و در حال حاضر 510 سایت برتر داخلی از تعرفه 50 درصدی نسبت به تعرفه بین الملل استفاده کردند.


وی ادامه داد: همچنین تا دو هفته آینده تمامی سایت‌هایی که از سرورهای داخلی استفاده می‌کنند از کاهش 50 درصدی تعرفه اینترنت بهره مند خواهند شد و این موضوع در مراسم راه اندازی فاز سوم شبکه ملی اطلاعات اعلام می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعرفه اینترنت سایت‌های داخلی نصف می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..