تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مولر: در تیم ملی آلمان ذخایر خوبی داریم

کد خبر: ۵۶۱۵۹۹

۲۳۱۷  بازدید

مهاجم بایرن مونیخی عملکرد جوانان تیم ملی آلمان در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها را تمجید کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال آلمان در حالی اخیراً قهرمان جام کنفدارسیون‌ها 2017 شد که یواخیم لو بدون استفاده از بازیکنانی همچون توماس مولر، مسعوت اوزیل، مارکو رویس، ژروم بواتنگ و متس هوملس موفق شد با تیمی جوان فاتح این رقابت‌ها شود.

توماس مولر در پی برد 4 بر یک شب گذشته (پنجشنبه) بایرن مونیخ برابر ولفراتشاوزن آلمان در دیداری دوستانه که خودش هم گل دوم تیمش را به ثمر رساند، در گفت‌وگو با روزنامه «اکیپ» در تمجید از تیم اخیر یواخیم لو که با شایستگی فاتح دهمین دوره جام کنفدارسیون‌ها شدند، گفت: واقعاً از تماشای بازی‌های آلمان در جام کنفدراسیون‌ها لذت بردم.

وی افزود: همه بازیکنان تیم آلمان خوب هستند. آنها به روسیه سفر کردند و به معنای واقعی یک تیم بودند. این نشان می‌دهد که ما در تیم ملی ذخایر خوبی از بازیکنان فوق‌العاده داریم.

در کنار قهرمانی تیم ملی آلمان در جام کنفدارسیون‌ها، تیم زیر 21 سال آلمان هم در مسابقات یورو زیر 21 سال به قهرمانی رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مولر: در تیم ملی آلمان ذخایر خوبی داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..