تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تقویت ساختارهای دانشجویی در کشور

ضرورت تقویت ساختارهای دانشجویی در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شریفی مقدم قائم مقام سازمان نظام پرستاری در مراسم انتخابات شورای دانشجویی مرکزی نظام پرستاری کشور که صبح امروز در سالن فردوسی برگزار شد، با بیان اینکه پرستاری از مشاغل حساس در چرخه نظام سلامت است، اظهار کرد: از آنجایی که پرستاران بیشترین خدمات را به بیماران ارائه می دهند  به همین جهت انتظار داریم مسئولان نیز توجه بیشتری به رفاه این افراد داشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه در گروه پرستاری از نظر علمی، آموزشی، اجتماعی و مدیریتی اتفاقات خوبی را شاهد نبوده ایم.

شریفی مقدم با بیان اینکه با توسعه حرفه پرستاری مردم نیز از خدمات این گروه بهره مند می شوند و جذابیتی ویژه در میان جوانان ایجاد می شود، عنوان کرد: ما باید فرآیند شکل گیری پرستاری را به گونه ای تدوین کنیم تا در جامعه فضایی برای علاقه جوانان به این حرفه ایجاد شود.

وی ادامه داد: پیکر بندی خوبی در حوزه پرستاری انجام نشده و کیفیت مدل آموزشی تحت تاثیر قرار گرفته است به همین جهت به نظر می رسد ساختارهای دانشجویی باید تقویت شوند.

شریفی مقدم افزود: متاسفانه در بخش دانشجویی به خوبی عمل نکرده ایم که نتیجه این امر آینده نامناسب جامعه پرستاری را به دنبال دارد.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تقویت ساختارهای دانشجویی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..