تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 47 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بدنه یک کامیون

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  قاضی خدابخشی از کشف و ضبط 47 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بدنه یک کامیون خبر داد.

وی ادامه داد: تیمی از ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی که یک کامیون را چندی پیش در محور خاف توقیف و به ستاد مواد مخدر این استان منتقل کرده بودند در بازرسی‌های اولیه مقادیر اندکی مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در پایان خاطرنشان کرد: از جایی که راننده با زیرکی خاصی محموله مواد را در بدنه این خودروی سنگین جاسازی کرده بود ماموران موفق شدند تا با انجام بررسی‌های تخصصی ۴۷ کیلو تریاک جاسازی شده در این خودرو را نیز کشف کنند.

منبع:میزان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 47 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بدنه یک کامیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..