تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی نوه‌ها به جنگ مجازی با ترامپ می‌روند+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس فرمان تازه ترامپ مبنی بر اینکه پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌های ایرانی، یمنی، سوری،سومالیایی، سودانی و لیبیایی اتباع آمریکا جزو اقوام درجه یک نیستند و اجازه ورود به آمریکا را ندارند، موجی از خشم کاربران به حمایت از پدربزرگ ها و مادربزرگ هایشان که ترامپ آنها را تروریست می خواند، در فضای مجازی به راه انداخته اند و به دنبال تصاویر از عزیزان خود در صفحه های اجتماعی خود منتشر کرده اند.

حمایت مجازی نوه ها از پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در برابر قانون ترامپ


احتمال می رود برخی از اتباع آمریکا که متعلق به شش کشور با جمعیت عمدتا مسلمان هستند تا چند ماه دیگر امکان ملاقات با پدربزرگ و مادربزرگهایشان را نداشته باشند و این مساله آنها را بسیار خشمگین کرده و با انتشار پیامهایی در توییتر، این دستور دونالد ترامپ را به سخره گرفته‌اند و هشتگی با عنوان GrandparentsNotTerrorists# در شبکه های اجتماعی به راه انداخته اند.

وقتی نوه‌ها به جنگ مجازی با ترامپ می‌روند

آیا به نظر شما پدربزررگ من یک تروریست است؟

وقتی نوه‌ها به جنگ مجازی با ترامپ می‌روند

وقتی نوه‌ها به جنگ مجازی با ترامپ می‌روند 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی نوه‌ها به جنگ مجازی با ترامپ می‌روند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..