تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار شرم آور یک پرستار با بیمار سالخورده+فیلم

رفتار شرم آور یک پرستار با بیمار سالخوردهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی ابشگاه خبرنگاران جوان، پرستاری یکی از سخت ترین مشاغل جهان بوده و کسی که این شغل را انتخاب می کند باید صبوری پیشه کند و در مقابل سختی های موجود در این کار از کوره در نرود، زیرا اخلاق خوش از اولین و مهمترین ویژگیهایی است که یک پرستار باید داشته باشد.


یک پرستار نباید به هیچ عنوان با بیماران کج خلقی کند یا به خواسته های آنان بی توجه باشد، چرا که رعایت تمامی این موارد از وظایف او بوده و کسی که قدم در این راه می گذارد باید تعهدات کاری خود را ریز به ریز رعایت نماید.

وقتی مچ پرستار متخلف گرفته می شود


مسئولین یک بیمارستان که چندین بار متوالی متوجه جراحات و کبودی هایی روی بدن یکی از بیماران خود شده بودند، به پرستار بیمار مشکوک شده و به طور مخفیانه اقدام به نصب دوربین مخفی در آن اتاق کردند.


پس از مشاهده فیلم های ضبط شده و بررسی آنها متوجه رفتارهای وحشیانه پرستار بخش با بیمار سالخورده شدند و مچ وی را گرفتند که هنگام عوض کردن پوشک بیمار چه رفتار زننده ای با او دارد و مدام اقدام به ضرب و شتم پیرمرد می کند.


انتهای پیام/

رفتار پرستاران با بیماران در بیمارستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار شرم آور یک پرستار با بیمار سالخورده+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..