تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمایش پیامبر اکرم (ص) مرزداران خراسان رضوی در منطقه مرزی تایباد

رزمایش پیامبر اکرم (ص) مرزداران خراسان رضوی در منطقه مرزی تایبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد سردار "جان نثار" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: رزمایش پیامبر اعظم (ص) با حضور یگان‌های عملیاتی رزمی هنگ‌های مرزی تایباد و سرخس در منطقه عمومی جنت آباد از توابع شهرستان تربت جام برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش با هدف اجرای تمرینات تاکتیکی؛ کمین، ضدکمین، گشت، دیده بانی و دیده وری مؤثر و طرح‌های موجود در یگان‌های مرزی با محوریت انسداد مرز، برخورد با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و هموشانی یگان‌های مرزی در جهت بالابردن توان عملیاتی و مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی از سوی گروهک‌های معاند تکفیری به مدت ۳ روز برگزار گردید.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: یگان‌های عملیاتی رزمی شرکت کننده در این رزمایش در راستای منویات مقام معظم رهبری و سلسله مراتب فرماندهی تمام توان عملیاتی و رزمی خود را تحت عنوان منادیان و مدافعان حریم رضوی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام//م. ط

رزمایش مرزداران در منطقه عمومی تایباد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمایش پیامبر اکرم (ص) مرزداران خراسان رضوی در منطقه مرزی تایباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..