تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب دو نشان برنز توسط تکواندوکاران کردستانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛نخستین روز از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان دختر کشور دیروز با معرفی قهرمانان اوزان فرد به پایان رسید.

 این مسابقات با حضور 127 تکواندوکار در قالب 32 تیم از 31 استان برگزار شد و ورزشکاران در اوزان فرد 29، 37، 44،51  و 59 کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ رفتند و با هم به رقابت پرداختند.

 تیم استان کردستان با 10 هوگوپوش در اوزان مختلف حضور یافت و موفق شد با دو مدال برن به کار خود پایان دادند.

 دلسوز محمدزاده و ژاله علیزاده دو تکواندوکار از شهرستان سقز به ترتیب در اوزان 29 و 51 کیلوگرم نشان برنز این دوره از این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

 انتهای پیام/ م ح

 پایان رقابت های تکواندو نونهالان کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب دو نشان برنز توسط تکواندوکاران کردستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..