تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 33 درصدی تصادفات فوتی در زنجان/28 درصد تصادفات در محور زنجان قزوین رخ داد

ساعت: 15:21 منتشر شده در مورخ: 1396/04/15 شناسه خبر: 1142803

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه تعداد تصادفات منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در طرح تابستانی استان زنجان 33 درصد افزایش داشته است، گفت: محور های مواصلاتی استان زنجان از آغاز طرح تا بستانی تا به امروز 11 کشته برجا گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت محور های مواصلاتی استان زنجان با آغاز سفر های نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور های مواصلاتی استان روان است.

وی به تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی از آغاز سفرهای تابستانی تا به امروز اشاره کرد و افزود: تعداد تصادفات رخ داده در محور های مواصلاتی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش همراه بوده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه جاده های استان با شروع تعطیلات تابستانی تا به امروز با 11 کشته بر جا گذاشته است ، ابراز کرد: چهار نفر به علت جراحات وارده سر صحنه تصادف جان خود را از دست داده اند.

شیر محمدی با اشاره به اینکه تعداد فوتی های استان زنجان با افزایش 33 درصدی مواجه شده است، عنوان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت های غیر مجاز ، خواب الودگی و عدم استفاده از کمر بند ایمنی وانحراف به چپ علت اصلی تصادفات منجر به فوت بوده است.

افزایش 90 درصدی تصادفات جرحی در جاده های استان

وی با بیان اینکه 62 تصادف جرحی از اول تیر ماه تا به امروز در محور های مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، تصریح کرد: تصادفاف جرحی رخ داده در جاده های استان 82 مجروح بر جا گذاشته است که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه تصادفات جرحی رخ داده در جاده های استان با افزایش 90 درصدی مواجه شده است، ادامه داد: تعداد مجروحان تصادفات منجر به فوت با افزایش 100 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است.

شیر محمدی با بیان اینکه 84 فقره تصادف خسارتی از آغاز تعطیلات تابستانی در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، خاطرنشان کرد: تعداد تصادفات خسارتی رخ داده در استان با افزایش 90 درصدی مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه 16 درصد تصادفات در محور زنجان – خرمدره رخ داده است، تاکید کرد: اتوبان زنجان-قزوین با 28 درصد تصادفات بیشترین تصادفات را از آغاز طرح تابستانی تا به امروز داشته است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 33 درصدی تصادفات فوتی در زنجان/28 درصد تصادفات در محور زنجان قزوین رخ داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..