تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین روز کنکور سراسری96 آغاز شد / رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی و زبان خارجه

دومین روز کنکور سراسری96 آغاز شد / رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی و زبان خارجهبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین روز چهل و هفتمین کنکور سراسری در گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و زبان خارجی برگزار می‌شود.

در گروه علوم تجربی از ۵۸۰ هزار و ۵۷۰  داوطلب تعداد  ۳۶۷ هزار و ۷۹۳ نفر زن و ۲۱۲ هزار و ۷۷۷ نفر مرد بوده و در گروه زبان‌های خارجی از مجموع ۶ هزار و ۲۶۸ نفر داوطلب تعداد  ۴  هزار و ۵۹۵ نفر  زن و یک هزار ۶۷۳ نفر مرد هستند.

آزمون امسال در ۳۷۲ شهرستان و در۳ ۲حوزه خارج از کشور برگزار و سوالات اولیه ۲ ساعت پس از آزمون و کلید آن از روز یکشنبه (۱۸ خردادماه) در سایت سنجش قرار می‌گیرد.

نتایج بررسی به ما نشان داده که آزمون‌ها به ویژه در گروه ریاضی کمی سخت است و داوطلبان نمرات کمتری کسب می‌کنند به همین دلیل سوالات امسال آسان‌تر طراحی شدند.

گفتنی است، طبق مصوبه سنجش و پذیرش و مجلس ۲۵ درصد سوابق تحصیلی دیپلم و پنج درصد پیش دانشگاهی از ۲ سال گذشته تاثیر مثبت در کنکور دارد، و موضوع سوالات دیپلم و پیش دانشگاهی مسئله‌ای مهم است و بر طبق مراجع قانونی و نظارتی تاثیر مثبتی دارد و اگر سوابق تحصیلی مهارت کنکور را کم کند آن را در این رویداد علمی تاثیر نمی‌دهیم. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین روز کنکور سراسری96 آغاز شد / رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی و زبان خارجه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..