تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر هویت تنها درچند ثانیه + فیلم

تغییر هویت تنها درچند ثانیه + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا آذرنگ در آخرین پست اینستاگرامیش، مراحلی جالب از اجرای گریم متفاوت، سریال تلویزیونی اخیر خود را برای بازدیدکننده‌ها به اشتراک گذاشته است. گریمور تنها در عرض چند دقیقه، چهره گریم شده آذرنگ، در نقش یک مرد خشن و قلدرمآب را به چهره یک خانم جوان و آراسته تبدیل می‌کند.

گریم متفاوت حمیرضا آذرنگ درسریال آرمان دو

طنز آرمان دو نخستین ساخته تلویزیونی احسان عبدی‌پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی است که داستان زندگی پسری خوش قلب را بیان می‌کند که سعی در حل مشکلات اعضای خانواده‌اش را دارد، بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، الیکا عبدالرزاقی، مرجانه گلچین، سحر ولد بیگی و علی اوجی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است؛ آرمان دو که در سال 95 کلید خورد و در لیست پخش سریال‌های ویژه عید قرار گرفت، اما بدلیل طولانی شدن مراحل پیش تولید، نمایش آن به تابستان امسال موکول شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر هویت تنها درچند ثانیه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..