تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطان جنگل به هم نوع خود رحم نکرد +فیلم

شکار شیر ماده توسط شیر نر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زنجیره غذایی در حیات وحش همواره حیوانات قدرتمند را در صدر خود میبیند. گربه‌سانان در طبیعت جز ماهرترین شکارچیان به‌شمار می‌آیند و در میان گربه‌سانان شیرها جز قویترین گونه‌ها هستند. شیرها برای شکار به دو روش گروهی و انفرادی عمل می‌کنند و برایشان نوع گونه شکار و بزرگی آن اهمیتی ندارد.

حیوانات در طبیعت برای حفظ قلمرو و یا درگیری بر سر طعمه آسیب‌های مرگبار زیادی می‌بینند که شاید همین آسیب‌ها سبب تضعیف و در نهایت شکار شدن آنها توسط گونه‌های قوی‌تر شود.

حمله شیر نر به شیر ماده

لحظات شکار در طبیعت جز تصاویری است که در آمارها بیشترین بازدیدگنندگان را دارد. در ادامه ویدئو‌ای از شکار شیر ماده توسط شیر نر را مشاهده می‌کنید. این شیر ماده که به دلیل آسیب دیدن زخم پا از گله شیرها جا مانده بود توسط دوشیر نر غریبه شکار شد.

 

انتهای پیام/

شکار در حیات وحش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطان جنگل به هم نوع خود رحم نکرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..