تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجازات یک زن در ملاء عام به خاطر یک اتهام اشتباه + فیلم

زنی که به اتهام کودک ربایی در ملاء عام مجازات شد به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، 13 شهروند در منطقه بلبیس مصر برای اتهام بی اساسی که به یک زن زدند و او را سرخود و بدون کسب مجوز از قانون مجازات کردند، توسط ماموران امنیتی بازداشت شدند تا به سزای اعمال خود برسند.

ماجرا از این قرار بود یک زن را به اتهام کودک ربایی به تیر چراغ برق در وسط شهر بستند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بر اساس مشاهدات اولیه این طور به نظر می رسید که این زن قصد ربودن کودک را هنگامی که او مشغول بازی جلوی خانه شان بوده، داشته است زیرا کودک به مادرش گفته بود که این زن به من بد نگاه می کرد و قصد ربودن مرا داشت، اما اسناد و مدارکی که پس از تحقیقات پلیس کشف شد این اتهام تکذیب شد و تمامی کسانی که در این اقدام شنیع شرکت داشتند به مجازات خود رسیدند.

گفتنی است  بـِلبَیس نام شهر شهرستانی در استان شرقیه مصر بوده که در کرانه شاخه‌ای از رود نیل به نام ابن منجا واقع شده است.

انتهای پیام/

بستن یک زن به تیر چراغ برق به اتهام کودک ربایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجازات یک زن در ملاء عام به خاطر یک اتهام اشتباه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..