تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجراجویی طارمی تمام شد/ آقای گل امروز به اردوی پرسپولیس می‌رود/ دستکش بیرانوند را هم ببر!

ماجراجویی طارمی تمام شد/ آقای گل امروز به اردوی پرسپولیس می‌رود/ دستکش بیرانوند را هم ببر!

ورزش > لیگ برتر - مهدی طارمی سرانجام ماجراجویی را کنار گذاشت و امروز به اردوی پرسپولیس در اوکراین اضافه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی که چند روزی در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد تا مذاکرات خود را باشگاه‌های اروپایی انجام بدهد در نهایت نتوانست موافقت مسئولان باشگاه پرسپولیس را برای صدور رضایتنامه دریافت کند. او که به همراه کاروان پرسپولیس به اوکراین نرفته بود صبح جمعه تهران را به مقصد «کیف» پایتخت اوکراین برای ملحق شدن به اردوی پرسپولیس ترک می‌کند.
چند بازیكن پرسپولیس از جمله وحید امیری، علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، محسن مسلمان و حسین ماهینی در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واكنش نشان داده اند و هر كدام پستی در این رابطه منتشر كرده اند. پست علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان هم جالب است كه نوشته: فردا اومدی، اون یك جفت دستكش من را هم با خودت بیاور!

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجراجویی طارمی تمام شد/ آقای گل امروز به اردوی پرسپولیس می‌رود/ دستکش بیرانوند را هم ببر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..