تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک سیاسی به اقتصاد آفریقای‌جنوبی

اقتصاد > جهان - صندوق بین المللی پول در حالی به کشورهای آفریقای جنوبی درباره احتمال شوک به اقتصاد و کمبود بودجه هشدار داده که در پیش‌بینی امسال این صندوق برای رشد اقتصادی این کشور یک درصد بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، در گزارش هیات اجرایی صندوق بین المللی پول تاکید شده است که عدم اطمینان سیاسی مرتبط با آشفتگی های سیاسی و کاهش فرصت های کسب و کار عامل این شوک خواهد بود.

اقتصاد  آفریقای جنوبی در سه ماهه اول سال جاری وارد رکود شده و نرخ بیکاری این کشور به 28 درصد رسیده است.

تقسیمات اخیر در حزب کنگره ملی آفریقای جنوبی و احمال جایگزینی رییس جمهور زوما  سبب شده تا سرمایه گذاران نسبت به رشد اقصتادی این کشور تردید کنند.

در گزارش صندوق بین المللی پول تاکید شده است در سال جاری رشد اقتصادی این کشور یک درصد خواهد بود و در سال 2018 رشد اقتصادی پیش بینی شده برای آفریقای جنوبی 1.2 درصد خواهد بود.

منبع:رویترز

3535




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک سیاسی به اقتصاد آفریقای‌جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..