تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«زن و شوهر» جمهوری آذربایجان درتالار هنر

فرهنگ > تئاتر - نمایش کمدی موزیکال «زن و شوهر» از جمهوری آذربایجان، روز جمعه و شنبه، 16 و 17 تیر ساعت 19 در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «زن و شوهر» به کارگردانی یوسف اکبراف که تاکنون بارها در جمهوری آذربایجان به نمایش درآمده است، در قالب هفته فرهنگی این کشور در ایران روی صحنه تالار هنر می‌رود.

اوزییر حاجی‌بیلی، آهنگساز معروف آذربایجان و بنیان‌گذار اپرای حرفه‌ای در مشرق زمین، این اثر را در سال 1909 تالیف کرده که اولین بار در سال 1910 در شهر باکو به اجرا در آمده است.

این اثر انسان‌ها را برای مبارزه با جهالت فرا می‌خواند و مروری بر تاریخ جمهوری آذربایجان در زمانی دارد که زنان از حقوق خود محروم بودند.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««زن و شوهر» جمهوری آذربایجان درتالار هنر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..