تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت جانانه‌ی امارات از عربستان

کد خبر: ۵۶۱۵۱۸

۴۰  بازدید

وزیر مشاور در امور خارجه امارات گفت: کسی که دشمن عربستان است و فکر می کند که در خلیج فارس جایی دارد، متوهم است.

خبرگزاری مهر: انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: پیام های دیپلماتیک قطر ناشی از سردرگمی است.

وی افزود: انکار خسارت هایی که سیاست های قطر به بحرین، عربستان و دیگر کشورهای عربی وارد کرده است، عجیب به نظر می آید، توطئه هایی چیده شده و خون هایی ریخته شد که نمی توان آن را نادیده گرفت.

قرقاش ادامه داد: بعد از کارنامه سیاه و توطئه آمیز، از مظلومیت مورد ادعا می شنویم، این در حقیقت واکنش های دیر هنگام به سیاست های گستاخانه و زیان بار است که راه حل آن تغییر رویکرد است.

این مقام اماراتی اظهار داشت که کسی که توهم پیروزی های رسانه و قدرت ثروت، برای نادیده گرفتن همسایه را دارد، متوهم است و کسی که تصور می کند در کنار دشمنی با عربستان و ملک سلمان جایی در خلیج فارس دارد، توهم دارد.

قرقاش در ادامه نوشت: برغم سوابق گذشته و دشواری راه حل، هنوز حل مشکل ممکن است و چاره آن در فعالیت جمعی و شفاف و صداقت در عمل، تغییر رویکرد در قبال تحریک، افراطی گری و تروریسم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت جانانه‌ی امارات از عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..