تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقایقی عجیب و مرموز درباره کره ماه/نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش/کشف قدیمی‌ترین قبرستان زیر زمینی/غذاهایی که نباید بعد از ساعت 8 شب بخورید

ورود به دانشگاه اندر خم یک تست/زنگ بیداری هورمون‌های چربی‌سوز را با این روش‌ها به صدا درآورید/چگونه دوقلو باردار شوید؟ /آشنایی با علائم و دلایل مسمومیت غدایی در تابستانبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

ورود به دانشگاه اندر خم یک تست
کنکور ۹۶امروز با رقابت داوطلبان کلید خورد، اما علیرغم صحبت‌هایی برای حذف کنکور همچنان این ماراتن در حوزه آموزش حکمرانی می‌کند.

بحران کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بحران کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: باید وضعیت ریاست دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از مسیر‌های جذب نیرو در دولت آینده مشخص شود.

با این ترفند‌های فوق‌العاده هورمون‌های چربی‌سوز را از خواب بیدار کنید
به کمک رعایت این رژیم چند مرحله‌ای ساده هورمون‌های چربی سوز شما فعال و به سرعت وزن کم می‌کنید.

برای داشتن شکمی تخت، این اسموتی‌ها را بنوشید
مصرف اسموتی‌های معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند که شکمی صاف داشته باشید.

تصادفی عجیب در منظومه شمسی که ماه را به وجود آورد+عکس
علت ایجاد کره ماه برای مدت‌ها به یک سوژه جذاب در دنیای نجوم و بین محققان تبدیل شده است.

چگونه دو قلو باردار شوید؟
اگر خانمی در گذشته کودکی به دنیا آورده یا زایمان چندقلویی داشته، شانس بیشتری برای دوقلو زایی دارد.

کشف قبرستان زیر زمینی با قدمت بیش از ۲۰۰۰ سال + تصاویر
باستان شناسان در تحقیقات خود درباره تمدن باستانی آزتک‌ها در مکزیک به تونلی مخفی دست یافته اند که حقایقی ترسناک در مورد ساخت آن وجود دارد.

نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش
آزمون استخدامی آموزش و پرورش طرفداران بسیاری داشته و طیفی گسترده‌ای از متقاضیان کار خواستار حضور در این نهاد هستند در ادامه به برخی از نمونه سوالات آزمون اشاره می‌شود.

توصیه‌های طب سنتی فضای مجازی معتبر نیست
مدیر کل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت گفت: براساس منابع معتبر طب سنتی ایران، نمک دریا باید به دلیل ناخالصی‌های سمی تصفیه شود.

حفره‌ای دردناک در دهان پسر ۳ ماهه
مادری استرالیایی نوزاد پسری مبتلا به نوع بسیار شدید شکاف لب و کام به دنیا آورده که تا رسیدن به حالت طبیعی جراحی‌های متعددی نیاز دارد.

این افراد حتما باید هندوانه بخورند

افرادی که طبع گرم و خشک و ادرار کم و غلیظ دارند از هندوانه به دلیل طبع سرد و تری که دارد، سود بیشتری می‌برند.

علائم و دلایل مسمومیت غذایی در تابستان را بشناسید
یک متخصص گوارش گفت: ویروس‌ها و باکتری‌ها سبب عفونت و مسمومیمت غذایی افراد به خصوص در فصل تابستان می‌شوند.

انتهای پیام/

 درگوشى هاى دقیقه نودی با کنکوری ها/ چند میلیون جوان معتاد داریم؟/جولان فروش و تجویز دارو در آرایشگاه‌های زنانه/ بهترین ضد دردهای خانگی برای دندان درد 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقایقی عجیب و مرموز درباره کره ماه/نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش/کشف قدیمی‌ترین قبرستان زیر زمینی/غذاهایی که نباید بعد از ساعت 8 شب بخورید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..