تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان داعش در موصل کودکانشان را سپر انسانی قرار می‌دهند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرماندهان ارتش عراق می‌گویند خانواده‌های اعضای داعش برای جلوگیری از پیشروی‌های ارتش در شهر «موصل» مستقیماً وارد درگیری‌ با نیروهای عراقی شده‌اند.

خبرگزاری آسوشتیدپرس از قول فرماندهان ارتش عراق نوشته زنان داعش در حال تیراندازی به سمت تیروهای ارتش عراق و استفاده از فرزندان خودشان به عنوان سپر انسانی هستند.

از زمان آغاز عملیات بازپس‌گیری شهر موصل از حدود 9 ماه پیش، گروه تروریستی داعش بارها با استفاده از سپر انسانی عملیات آزادسازی موصل را کند کرده است.

«سامی العریدی»، از فرماندهان عملیات موصل گفت: «زنان، در حالی که کودکانشان را درست در کنارشان دارند می‌جنگند. این باعث می‌شود که ما در استفاده از حملات هوایی برای پیشروی تردید داشته باشیم. اگر به این خاطر نبود، کار ظرف چند ساعت تمام می‌شد.»

وی اضافه کرد: «تقصیر کودکی که پدرش جنایتکار است چیست؟ در همین حین، مردان من هنوز دارند تلفات می‌دهند. همین امروز 14 نفر از ما زخمی شدند.»

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته زنان اقدام به انجام حملات انتحاری علیه نیروهای ارتش عراق هم کرده‌اند. هفته گذشته سه عامل انتحاری زن با مخفی شدن در میان شهروندان در حال فرار، دست‌کم سه سرباز را به قتل رساندند.

منبع: فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان داعش در موصل کودکانشان را سپر انسانی قرار می‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..