تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکشی نافرجام؛ نتیجه دعوای خانوادگی + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که توسط تلفن همراه تهیه شده است لحظه دلهره آور نجات یک نوجوان را در شهر " واها " در استان آنهوئی در شرق چین نشان می دهد. این نوجوان پس از  یک دعوای خانوادگی قصد داشت خود را از یک آپارتمان 12 طبقه به پایین پرت کند. در یکی از این تصاویر، این نوجوان در حالی که بر روی لبه پنجره آپارتمان طبقه 12 نشسته است دیده می شود. گفته می شود این تصمیم احمقانه این نوجوان به علت دعوا با خانواده اش بوده و وی بلافاصله با رفتن روی لبه پنجره آنها را تهدید به کشتن خود کرده است.

خودکشی نافرجام؛ نتیجه دعوای خانوادگی + تصاویر
بلافاصله بعد از این حادثه، آتشنشانان در محل حاضر شده و در اقدامی سریع و غافلگیرانه جان وی را نجات دادند. یکی از آتشنشانان با استفاده از یک طناب که به کمر خود بسته بود، از طبقه 13 ناگهان خود را به پایین پرتاب کرد و با یک لگد این نوجوان را از لبه پنجره به داخل آپارتمان پرتاب کرد.

خودکشی نافرجام؛ نتیجه دعوای خانوادگی + تصاویر

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس در خصوص علت اصلی اقدام این نوجوان ادامه دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکشی نافرجام؛ نتیجه دعوای خانوادگی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..