تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین ویدیوی رسمی گوشی ال جی جی ۶ پلاس

اولین ویدیوی رسمی از گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ پلاس منتشر شد.

گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ مسلما یکی از بهترین گوشی‌های پرچم‌دار بازار است؛ اما با این وجود این محصول کم‌وکاستی‌هایی هم دارد. چند هفته قبل کمپانی ال‌جی از مدل جدید و سوپرشارژ پرچم‌دار کنونی خود با نام ال‌جی جی ۶ پلاس رونمایی کرد. بر خلاف مدل معمولی گوشی ال‌جی جی ۶ که از قابلیت‌هایی مثل شارژ بی‌سیم یا های‌فای داک بی‌بهره است، در مدل جدید این محصول یعنی جی ۶ پلاس، هر دو ویژگی یادشده به این گوشی هوشمند اضافه شده‌‌اند. علاوه بر این در جعبه‌ی گوشی جی ۶ پلاس ال‌جی یک جفت هدفون B&O پلی نیز ارائه شده است. افزون بر این، گوشی جی ۶ پلاس در رنگ‌های جدید از جمله آبی دریایی روشن و طلایی روشن در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مقاله‌ی مرتبط:

ال‌جی جی ۶ پلاس علاوه بر این قابلیت‌های جدید، از گواهی آی‌پی ۶۸ نیز بهره می‌برد و این یعنی در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. به عبارت دیگر می‌توانید این گوشی را به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب قرار دهید بدون اینکه با مشکلی مواجه شود.

اما به غیر از تغییراتی که به آن‌ها اشاره شد، تقریبا سایر مشخصات و ویژگی‌های فنی گوشی ال‌جی جی ۶ پلاس با مدل معمولی جی ۶ یکسان است. مهم‌ترین تفاوتی سخت‌افزاری جی ۶ و جی ۶ پلاس به حافظه‌ی رم این دو دستگاه مربوط می‌شود. مدل معمولی این گوشی از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد، ولی جی ۶ پلاس به ۶ گیگابایت رم مجهز شده است. گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ پلاس در ماه جاری در کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد. تا به این لحظه جزئیاتی در مورد قیمت این محصول منتشر نشده است و همچنین نمی‌دانیم که آیا این مدل جدید در سایر کشورهای جهان به فروش خواهد رسید یا خیر.

در ادامه می‌توانید ویدیو رسمی منتشرشده از گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ پلاس را تماشا کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین ویدیوی رسمی گوشی ال جی جی ۶ پلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..