تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماه عسل رویایی و گران قیمت لیونل مسی (عکس)

ماه عسل رویایی و گران قیمت لیونل مسی (عکس)

ماه عسل لیونل مسی , لیونل مسی و همسرش آنتونیا برای ماه عسل خود به منطقه ای خاص رفتند. این منطقه آنتیگوا و باربادو نام دارد. لیونل مسی پس از برگزاری مراسم ازدواج پر خرج و مخارج خود به همراه همسرش راهی آنتیگولا و باربودا شده‌اند.به گزارش ایران ناز  این منطقه نیمه خودمختار است و جایی برای ثروتمندانی مثل لیونل مسی.

ماه عسل رویایی و گران قیمت لیونل مسی (عکس)

هر شب اقامت در این منطقه چهار هزار و 500 دلار آب میخورد. البته مسی در ماه عسل رویایی خود فقط همسرش را به همراه ندارد. خانواده آنتونیا و البته خانواده خود لیونل مسی نیز در این منطقه حضور دارند،** جزایر آنتیگوا و باربودا (Antigua & Barbuda) جزایری در شرق دریای کارائیب، شرق جزایر سنت کیتس و نویس و شمال جزیرهٔ مونتسرات، هستند که دولت مستقل داشته و پایتخت آنها سنت جانز است.با ارزوی بهترین ها برای این زوج خوشبخت گروه ایران ناز

ماه عسل رویایی و گران قیمت لیونل مسی (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماه عسل رویایی و گران قیمت لیونل مسی (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..