تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این دختر زیبا تغییر جنسیت داد (عکس)

این دختر زیبا تغییر جنسیت داد (عکس)

یک زن ۲۱ ساله فیلیپینی برنده مسابقه ملکه زیبایی فراجنسیتی ها و تغیرجنسیت داده ها (ترنس سکشوآل ها -تی اس) شد. به گزارش ایران ناز خانم کوین بلوت ۲۱ ساله که از بین ۱۵ شرکت کننده از ۱۵ کشور جهان نفر اول این دوره از مسابقه ملکه زیبایی فراجنسیتی ها در تایلند شده قبلا پسر بوده است و بعد از بردن جایزه ۱۰ هزار دلاری این رقابت به خبرگزاری رویترز گفت:

امیدوارم پس از بردن این جایزه پدرم بلاخره من را بعد از تغییر جنسیتم مورد پذیرش قرار بدهد به دلیل اینکه من تنها پسر خانواده مان بودم و پدرم انتظارهای فراوانی از من داشت و امیدوارم که این انتظارات را به عنوان یک دختر برای پدرم برآورده کرده باشم.گروه ایران ناز

این دختر زیبا تغییر جنسیت داد (عکس)

 

این دختر زیبا تغییر جنسیت داد (عکس)

ملکه زیبایی فراجنسیتی ها هدف از برگزاری این مسابقات برای کمک کردن به فرا جنسیتی ها و تغییر جنس داده شده ها است تا بیشتر در جهان امروز شناخته و پذیرش شوند. فراجنسیتی یا ترانس سکشوال به افرادی اطلاق می شود که دارای اختلال در هویت جنسیتی خود هستند. فراجنسیتی ها را نباید با همجنس باز ها اشتباه گرفت.

این دختر زیبا تغییر جنسیت داد (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این دختر زیبا تغییر جنسیت داد (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..