تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالبه ۷۴ میلیاردی پیمانکاران راهسازی بجنورد به جنگل/مذاکرات وزارتخانه ای برای گشایش گره اعتباراتی

ساعت: 12:34 منتشر شده در مورخ: 1396/04/15 شناسه خبر: 1142380

مدیر کل دفتر استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه اجرای پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان از یک ماه گذشته تاکنون به علت مطالبات پیمانکاران کند شده بود، گفت: استاندار خراسان شمالی برای گشایش گره اعتباراتی این پروژه با وزیر راه و شهرسازی رایزنی و گفت و گو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، یزدان عنبری، مدیر کل دفتر استانداری خراسان شمالیاظهار کرد: پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان در زمینه تعریض و چهار بانده شدن این محور از سال 87 عملیاتی شده که هنوز در دست ساخت است.

عنبری با بیان اینکه چهار بانده شدن این پروژه به طول 143 کیلومتر در شش قطعه توسط پنج پیمانکار در حال انجام است، عنوان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه به 70 درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته برای اجرای این پروژه علاوه بر اینکه از محل اعتبارات ملی و اعتبارات مصوب سفر رهبری مبالغی تزریق شد همچنین با سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید در سال 94 به استان نیز مصوب شد که 165 میلیارد تومان برای این پروژه تزریق شود که تاکنون از این مبلغ 68 میلیارد تومان تزریق شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت با کمبود اعتبارات روبرو است و این موضوع بر روند اجرای پروژه ها نیز تاثر گذاشته است، عنوان کرد: در حال حاضر پیمانکاران این پروژه 74 میلیارد تومان از وزارت راه و شهرسازی مطالبه داند که از یک ماه گذشته این مطالبه روند اجرای این پروژه را کند کرده است.

مدیر کل دفتر استانداری خراسان شمالی افزود: اتمام و بهره برداری کامل این پروژه علاوه بر تسویه مطالبه 74 میلیارد تومان به تزریق 100 میلیارد تومان دیگر نیز نیاز دارد.

عنبری در خاتمه اعلام کرد: استانداری خراسان شمالی به همراه معاون عمرانی اش به استان تهران سفر کرده اند که با وزیر راه و شهرسازی برای پیشبرد پروژه های راهسازی استان از جمله پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان دیدار داشتند و گفت و گو کردند که هنوز خروجی این جلسه رسانه ای نشده است که به زودی نتیجه گفت و گو ها رسانه ای خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالبه ۷۴ میلیاردی پیمانکاران راهسازی بجنورد به جنگل/مذاکرات وزارتخانه ای برای گشایش گره اعتباراتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..