تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوزستان حال و روز خوبی ندارد

کد خبر: ۵۶۱۲۹۰

۲۰۶  بازدید

نمایندگان مردم در شورای عالی استان‌ها در تذکراتی مسائل و مشکلات استان‌های خود را تشریح کردند.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم خراسان شمالی در شورای عالی استانها در تذکری عنوان کرد: بیش از ۱۰ سال است که قرار است محور بجنورد جنگل گلستان دو بانده شود، کل این مساحت ۱۵۰ کیلومتر است و اکنون با گذشت ۱۰ سال هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: این جاده مسیر تردد زائران به مشهد مقدس است و شاهد ترافیک بیش از حد و تصادفات متعدد در این محور هستیم که امیدوارم هر چه زودتر این ۱۵۰ کیلومتر دو بانده شود.

نماینده مردم خوزستان نیز در این اجلاس در تذکری عنوان کرد: خوزستان حال و روز خوبی ندارد و هر روز شرایط ما از قبل بدتر می‌شود.

وی افزود: ریز گردها و دمای ۴۵ درجه‌ای در سایه و ۶۷ درجه‌ای در آفتاب مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است. از سوی دیگر اشعه ماورای بنفش هم باعث مشکلات پوستی و سرطان برای مردم این منطقه شده است.

وی ادامه داد: انتظار ما از مسئولان این است که نگاه ویژه‌ای به مشکلات مردم خوزستان داشته باشند تا بخشی از این مسائل مرتفع شود.

نماینده مردم خوزستان بیان کرد: بسیاری کارمندان در استان خوزستان به دنبال انتقالی به استان‌های دیگر هستند این یعنی ترک یک سرزمین، درخواست ما این است که بخشی از ثروت این استان در همین استان هزینه شود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها نیز با اشاره به طوفان‌های ۱۲۰ روزه که با سرعتی بیش از ۱۰۰ کیلومتر استان را در برمی گیرند، گرمای بیش از ۵۰ درجه و آلودگی بیش از ۵۰ برابر حد مجاز گفت: متأسفانه شاهد خالی شدن استان از مردم هستیم. اگر مرز سیستان خالی شود، چه کنیم؟

وی در بخشی دیگر از تذکر خود به هامون اشاره کرد و گفت: هامون خشک شده است و همین موضوع مشکلات را چند برابر کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوزستان حال و روز خوبی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..