تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو، طارمی دوم را پیدا کرده است

درصورت جدایی طارمی از پرسپولیس, برانکو از علی علیپور در ترکیب اصلی تیم استفاده خواهد کرد.

علی علیپور جانشین طارمی در پرسپولیس

اگر چه برانکو ایوانکوویچ به شدت مخالف جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس است اما او به پر کردن جای او فکر کرده است.

به اعتقاد سرمربی پرسپولیس مهدی طارمی بهترین بازیکن این تیم در دو سال گذشته بوده اما دلیل موفقیت او در تیم قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس در اکثر دیدارهای این تیم بوده است.

برانکو مخالف جدایی طارمی است اما معتقد است در این تیم بازیکنان دیگری هم هستند که پتانسیل رسیدن به جایگاه طارمی را دارند. یکی از بازیکنانی که برانکو معتقد است می تواند جایگاهی مانند طارمی در پرسپولیس پیدا کند علی علیپور مهاجم مازندرانی پرسپولیس است که در فصل گذشته بیشتر به عنوان یار تعویضی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته بود.

در صورت خروج طارمی، برانکو به علیپور بیشتر میدان می دهد چرا که معتقد است او نیز می تواند به موقعیتی مشابه طارمی دست پیدا کند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو، طارمی دوم را پیدا کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..