تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استارت رکابزنان ملی پوش برای مسابقات ژاپن

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات دوچرخه سواری بین الملی ژاپن از فردا «جمعه» آغاز می شود و رکابزنان ملی پوش کشورمان خود را برای رقابت با حریفان خود آماده می کنند.

کاپ بین المللی ژاپن با حضور 11 تیم از قاره آسیا و 5 تیم از کشورهای هلند، چک، استرالیا، نیوزلند و روسیه در پیست چوبی 250 متری ایزو در کشور ژاپن برگزار می شود.

تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان روز گذشته «چهارشنبه» ، وارد ژاپن شد و رکابزنان امروز طبق برنامه زمان بندی شده از ساعت 14 به وقت محلی در پیست محل برگزاری مسابقات تمرین می کنند.

گفتنی است که مسابقات دوچرخه سواری کاپ بین المللی ژاپن از فردا «جمعه» آغاز می شود.

استارت رکابزنان ملی پوش برای مسابقات ژاپن

استارت رکابزنان ملی پوش برای مسابقات ژاپن

 انتهای پیام/

رکابزنان ایران تمرینات خود را آغاز کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استارت رکابزنان ملی پوش برای مسابقات ژاپن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..