تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رودخانه زیر آبی که به طرز عجیبی در اقیانوس جریان دارد!

رودخانه زیر آبی , چطور چنین چیزی ممکن است؟ ممکن است تعجب کنید، اما وقتی سنگ بستر آهکی فرو می‌ریزد، پایین می‌رود و یک گودال را شکل می‌دهد.

رودخانه زیر آبی

رودخانه زیر آبی , در شبه جزیره یوکاتان در مکزیک باید «Little Angel» را ببینید و سپس آماده شوید تا یک غواصی منحصر بفرد را تجربه کنید. حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه غواصی شما را به این غار غواصی آبی می‌رساند که محل قرارگیری یک شگفتی سورئال است:
یک رودخانه زیر آبی که در اقیانوس جریان دارد!

چطور چنین چیزی ممکن است؟
ممکن است تعجب کنید، اما وقتی سنگ بستر آهکی فرو می‌ریزد، پایین می‌رود و یک گودال را شکل می‌دهد. این گودال که به عنوان یک مخزن عمل می‌کند، با مخلوطی از آب زیرزمینی شیرین و آب شور پر شده است.

در نهایت، ماده ارگانیک به ترانشه هتم می‌شود و هنگامی که تجزیه می‌شود هالکین (ابری از هیدروژن سولفید) تولید می‌کند که آب شیرین را در بالا از آب شور در پایین جدا می‌کند. غواصان می‌توانند واقعا در این ابر شنا کنند که به طرز جادویی به آب بدن شباهت دارد. با شاخ و برگ هایی که روی رودخانه قرار دارند فکر می‌کنید که در یک جنگل اسرارآمیز هستید.

رودخانه زیر آبی رودخانه ی زیر آبی در اقیانوس

از سطح که به پایین نگاه کنید همه چیزی که می‌بینید آب‌های عمیق آبی است.
ابتدا هیچ چیز به جز رنگ آبی نمی‌بینید سپس به تدریج در ۱۸ متری هاله عجیبی ظاهر می‌شود مثل تنه درختان و شاخه هایی که به هم چسبیده اند. همانطور که واضح‌تر می‌شود اولین تاثیرات خواب آلودگی را احساس می‌کنید و همزمان مه وسیعی در پایین می‌بینید. در بالای ابر که می‌ایستید و به اطراف نگاه می‌کنید همه چیز به نظر سورئال و وحشتناک می‌رسد که تاثیرات نیتروژن در مغز شماست. وقتی از ابر عبور می‌کنید، به مدت یک دقیقه هیچ چیز غیر از نور چراغتان نمی‌بینید،
آب بسیار زلال است، اما چراغ شما چیزی را در پایین روشن نمیکند. شما اکنون در ۳۳ متری هستید.

رودخانه زیر آبی

رودخانه ی زیر آبی در اقیانوس

رودخانه زیر آبی

رودخانه ی زیر آبی در اقیانوس

رودخانه زیر آبی

رودخانه ی زیر آبی در اقیانوس

رودخانه زیر آبی

رودخانه ی زیر آبی در اقیانوس

برترین ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رودخانه زیر آبی که به طرز عجیبی در اقیانوس جریان دارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..