تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زد تی ای Blade V7 Plus را معرفی کرد

زد تی ای Blade V7 Plus را معرفی کرد

کمپانی ZTE در جریان MWC 2016 دو اسمارت فون Blade V7 وBlade V7 Lite را معرفی کرد، سپس 12 ماه بعد سری Blade V8 رونمایی شد. حالا در کمال تعجب، این کمپانی اسمارت فون Blade V7 Plus را معرفی کرده است. پلاس در این نام به ویژگی های جدیدی اشاره دارد که می توان به اسکنر اثرانگشت بر روی پنل پشتی و باتری کمی قدرتمندتر 2540 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. با تک شات همراه باشید.


این اسمارت فون از تراشه قدیمی MT6753 که در سال 2016 هم عملکرد قابل قبولی نداشت برخوردار است. سایز نمایشگر در این مدل همچنان 5.2 اینچی است و از 2 گیگ رم و 16 گیگ فضای حافظه برخوردار است.


بزرگترین ضعف این اسمارت فون برخورداری آن از اندروید 6.0 مارشمالو است.


اسکنر اثرانگشت بر روی پنل پشتی و در زیر دوربین 13 مگاپیکسلی و فلش LED قرار دارد. این گوشی در دو رنگ نقره ای و طلایی موجود است.

زد تی ای زد تی ای
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زد تی ای Blade V7 Plus را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..