تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ کشته و یک مجروح در تصادف پراید با کامیونت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد سرهنگ "اکبر آقابیگی" فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر هشت محور تربت حیدریه به رشتخوار بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۲ شهرک ولیعصر به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

۴ کشته و یک مجروح در تصادف پراید با کامیونت


وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید با پنج سرنشین که از تربت حیدریه به سمت رشتخوار در حرکت بوده با یک دستگاه کامیونت که در مسیر مخالف به صورت رخ به رخ برخورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در این سانحه راننده پراید و سرنشین جلو آن در دم فوت شده و سه سرنشین دیگر آن نیز به شدت مجروح و به مراکز درمانی شهر تربت حیدریه منتقل شدند که متاسفانه ۲ سرنشین دیگر آن نیز با وجود تلاش‌های تیم پزشکی فوت کردند.

سرهنگ آقابیگی خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ خودرو پراید اعلام کرده است.

وی بااشاره به اینکه کم تجربگی، ضعف در مهارت، انحراف به چپ و بی توجهی به مقررات از دلایل اصلی این نوع تصادفات است گفت:با رعایت قانون و تجربه بالا می‌توان از بروز حوادث ناگواری جلوگیری کرد.

انتهای پیام//ف. ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ کشته و یک مجروح در تصادف پراید با کامیونت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..