تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتباط باند رسانه‌ای حامی فتنه در قزوین با کانال « منافق نیوز»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح قزوین؛هفتم تیرماه در تقویم سیاسی ایران به عنوان روز شهادت شهید مظلوم دکتر سیدمحمد حسین بهشتی و هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است و گرامیداشت این ایام در هر سال، یادآور رشادت‌ها و اندیشه‌های ظلم ستیزانه آن یگانه دوران است. 


اما همیشه این سئوال در ذهن متبادر است که چرا نام دکتر بهشتی با کلمه « مظلوم » گره خورده است. و به چه علت است که بهشتی را شهید مظلوم می‌نامند؟ 

شهید بهشتی شخصیتی است که در رأس شورای عالی قضاییه قرار داشت؛ اما چرا نتوانست در برابر شانتاژهای سیاسی و مطبوعاتی مخالفین خود فائق آید و آن توطئه‌ها وترفندها را خنثی کند؟ 

پاسخ روشن است، زیرا دوستان داخل نظام لباس نفاق پوشیده و پشت سر برخی افراد پنهان شده بودند تا افکار پلید و منافقانه خود را به اجرا درآورند و در این مسیر به قدری پیش رفتند که شعار علنی آنها در کوچه و خیابان در حمایت از آیت اله طالقانی بود و شعار می‌دادند ( بهشتی- بهشتی، طالقانی را تو کشتی).

نه اینکه این افراد نمی‌دانستند حقیقت چیست؛ بلکه منافع خود را درنفهمیدن و گمراه کردن مردم جستجو می‌کردند و با بیان ادعاها و تهمت‌های بی روا در تریبون‌های عمومی برای خودشان مقاصد شخصی و دنیا طلبانه‌ای را دنبال می‌کردند که پرداختن به همه آنها فرصت و مجال دیگری می‌طلبد.

یکی از بیانات شهید مظلوم بهشتی این است که «روزنامه‌ها و رسانه‌های گروهی عموما متعهد باشند که مسائل را طوری بیان کنند تا مردم مسائل را همانطور که هست بفهمند و بعد اگر مسئله‌ای هست که حتی گفتن خود آن هم ممکن است دلهره‌های نابجا بوجود بیاورد، درباره اش توضیح بدهند. مردم ما نیازمند به توضیح و روشنگری هستند و بینات می‌خواهند.»

کانال تلگرامی شایعه پراکن «منافق نیوز» از جمله رسانه‌هایی است که به طور آشکار خط نفاق را دنبال می‌کند و با انتشار اخبار ناصحیح و دروغ نسبت به نهادهای مقدس و رکن رکین نظام و جایگاه ولایت فقیه شعار طرفداری از مردم سالاری سر می‌دهد؛ اما در حقیقت تبدیل به پایگاه اصلی دشمن شده است.

این رسانه همانند 36 هزار کانال ماهواره‌ای ضد اسلام و انقلاب در مخالفت و دشمنی با انقلاب ما کاری از پیش نخواهد برد. 

اما اینکه چطور می‌شود در نظام جمهوری اسلامی ایران خبرهای طبقه بندی شده، سری و خیلی محرمانه درون نهادهای مانند ریاست جمهوری و قوه قضاییه در این کانال تلگرامی منافق صفت منتشر شود و کسی هم مورد تعقیب قضایی و امنیتی قرار نگیرد؟ 

جای تعجب اینجاست که عناصر مرتبط با این بنگاه شایعه پراکن در خلال مناصب حکومتی که نظام برای آنها فراهم کرده است در حال پنجه کشیدن به چهره نظام و انقلاب هستند و نه اینکه مورد بارخواست و مواخذه مسئولان دولتی قرار نمی‌گیرند؛ بلکه از رانت‌های اطلاعاتی به واسطه ارتباط با افراد سیاسی نیز استفاده و بستر جرم را برای مجرمان امنیتی فراهم می‌کنند.

برخی فعالان رسانه‌ای وابسته به باند زر و زور در استان نیز بدون در نظر گرفتن غیرت ملی و دینی خود حلقه‌های واسط و انتقال دهنده اخبار به رسانه‌های دشمن هستند و در گذر منافع حزبی و سیاسی خود، آبرو را خورده و حیا را قی کرده اند.

ارتباط با رسانه‌های دشمن و کمک به عوامل آنها در تهیه خبر و انتقال اخبار محرمانه نظام در قوانین مصوب ما جرم تلقی می‌شود و برای جلوگیری از آسیب‌های محتمل آنها باید قوه قضاییه و ضابطان اجرایی آن برخورد کنند. 
انتشار یک خبر دروغ و غیرواقع در یک کانال اصلاح طلب استان قزوین و بازنشرآن در کمتر از چند دقیقه در کانال منافق نیوز( آمدنیوز ) به غیر از نفاق، خیانت و کمک به دشمن چه اسمی می‌شود بر آن نهاد.

بررسی چگونگی انتقال اطلاعات و شناسایی افراد مرتبط با رسانه معاند نظام و انقلاب نمی‌تواند کار سختی باشد و با بررسی امنیتی می‌شود به سر پل‌های خبری آنها دسترسی پیدا کرد.

انتشار اخبار ضد نظام، ضد انقلاب و ضد رهبری و باز نشر سخنان «رجوی ملعون بیوه نفاق» مزدور خائن و وطن فروش برای نشریات انقلابی خوشحالی زاید الوصفی ندارد؛ بلکه برای کسانی خوشحال کننده و مفرح بخش خواهد بود که وابسته به باندهای قدرت و ثروت بوده و سابقه طرفداری از فتنه آمریکایی و اسراییلی را دارند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه توجه به جایگاه قانونی بسیار بالا و ویژه قوه قضاییه و تأثیرگذاری آن در مدیریت کلان کشور، نگاه تحولی در همه عرصه‌های قوه قضاییه را ضروری برشمردند و گفتند: قوه قضاییه باید پرچمدار حقوق عمومی در جامعه شود و در هر زمینه ای که لازم بود، از حقوق مردم با قدرت دفاع و با متخلفان و قانون شکنان مقابله کند. 

همچنین تاکید داشتند: احیا و استیفای حقوق عامه و حمایت از آزادی‌های مشروع مردم از وظایف مهم قوه قضاییه است و این قوه باید پرچمدار این موضوعات باشد و با مخالفان و معارضان حقوق عمومی در هر جایگاهی، مقابله کند.

امنیت ملی در هر جامعه و حکومتی اصل و اساس آن جامعه به حساب می‌آید و اختلافات سلیقه داخل حاکمیتی نباید هیچگاه تضعیف کننده امنیت ملی شود. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتباط باند رسانه‌ای حامی فتنه در قزوین با کانال « منافق نیوز»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..