تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)

عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)

جدید ترین عکس های بازیگران مشهور ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را برای شما مخاطبین علاقمند به بازیگران و ستاره هاي ایرانی آماده نموده ایم.

آتشنشان ها باید این عزیز شدنشان را مدیون خون همکارانشان در پلاسکو باشند. پیش از آن اتفاق نهایت تعامل مردم با آتشنشان ها، ایجاد مزاحمت تلفنی برای انها بود.

عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)علیرضا بیرانوند در حال گرفتنِ ماساژ از نوع غیر تایلندی اش. گرچه از این جا و با این تصویر نمی‌توان با اطمینان گفت، ولی خب ظواهر که آن گونه نشان می دهد!
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)بهاره جان اتومبیل جدیدتان مبارک. ایشالا چرخ سان روف اش برایتان بچرخد.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)شبنم خانمِ پاراگلایدرسوار، در سواحل کیش، بسیار شاد و هیجان زده از تفریحات لاکچری اش.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)یک جنگ حقیقی! یادشان بخیر.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)ماهایا پطروسیان با این تصویر از خود در نمایی از فیلم متفاوت “شیرین” ساخته عباس کیارستمی، در نخستین سالگرد درگذشت این کارگردان فقید، یاد وی را زنده کرد. روحش شاد.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)“جشن عکاسان سینما” نام مراسم جدیدی هست که یک بهانه ي دیگر برای دور هم جمع شدن چهره ها شده هست. غزل شاکری در همین مراسم.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)محیا دهقانی بازیگر سینما و تلویزیون هم در این مراسم حضور داشت. محیا در سریال “پایتخت” و فیلم سینمایی “ماجرای نیمروز” هنرنمایی کرده هست.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)عاشق پیشه ي بی جربزه ي شهرزاد، در همین مراسم.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)پانی پناهی ها، ستاره بی نظیر توانای سینما و تئاتر کشورمون هم در همین مراسم حضور داشت.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)امین زندگانی و حامد میرباقری در مراسم افتتاحیه یک بوتیک. گذشته تر ها چهره ها برای خود شأن و حدودی قائل بودند و برای افتتاحیه پاساژ و سینما و نهایتش رستوران به مراسم میرفتند. الآن فقط مانده در مراسم افتتاحیه فلافلیِ ممد گوریل یکی دو چهره مشهور حضور پیدا کند.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)حامد بهداد با پیراهن مشکی و ظاهری مغموم در مراسم جشن عکاسان سینما حاضر شده بود تا نشان دهد هنوز سر قضیه پرونده پزشکی استاد کیارستمی کمی ناراحت هست. چند باری هم فرزندان استاد به حامد جان گفته اند که “شما خودت را خیلی ناراحت نکن و بیخال شو” ولی متاسفانه بیخیال بشو نیست.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)مهناز افشار در حالت “نو میک آپ” که نمی شود گفت، “خیلی خیلی کم میک آپ”، جشن عکاسان سینما.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)مریم امیرجلالی در حالتی این تصویر را گرفته که گویا دارد قربان صدقه ي عقاب لِگویی می‌رود.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)متین ستوده با تیپی متفاوت و شاد در جشن عکاسان سینما. از همۀ عوامل، بانیان و دست اندرکاران این جشن صمیمانه تشکر می‌کنیم که پس از مدت ها ما را از بی سوژگی در آوردند! تا باشد از این جشن ها.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)نیوشا ضیغمی فسقلی و عروسکِ هم سایز اش.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)سلفی آینه اي نیما رئیسی در کنار لاله و سارا اسکندری و سایر دوستان، در اتاق گریم نمایش “اعتراف” ساخته شهاب حسینی.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)کسی علت علاقه لیلا حاتمی به پوشیدن رنگ سفید را می‌داند؟ گرچه خیلی مفید هست این گزینه، ولی به نظرتان کمی تنوع بد نیست؟ هم در اسکار سفید بپوشی هم در جمعه بازار؟!
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)خدا را شاکریم بخاطر بلایی که از سر پسر نسرین مقانلو رد شد و وی را به خانواده اش بازگرداند. برای خاله نسرین و پسر عزیزش آرزوی سلامتی داریم.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)کاملاً مشخص هست که جناب ضرغامی اگر مسیر زندگی اش به این جا ختم نمیشد، قابلیت تبدیل شدن به یک “شاخ اینستا” را داشت!
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)واکنش مصطفی میرسلیم پس از مشاهده این پست عزت الله ضرغامی.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)سیروان خسروی پس از مشاهده پست عزت الله ضرغامی.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)سمیرا حسینی در حال آرزو کردن چراغ برای کلبه کوچک همسایه اش.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)شب نشینی رویا تیموریان و دختران عزیزش در کنار پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی در یکی از رستوران هاي شهر تهران. آن پاکت سیگار هم برای مشتری قبلی هست که جا مانده هست. خیال بد نکنید!
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)بهشاد مختاری حسابی ابوالفضل پورعرب را با این پست خجالت داد. آرزوی سلامتی داریم برای سوپراستار همیشگیِ سینما.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)رضا رشیدپور و امیرعباس جان، کودک بامزه و مشهور این روزهای فضای مجازی. مشهور شدن در فضای مجازی ایران دنیای عجیبی دارد. یک نفر فحش می دهد و مشهور میشود، یک نفر در ترکیه جلوی دوربین می رقصد و مشهور میشود، یکی خودش را خفه می‌کند و مشهور می‌شود، یک نفر هم بخاطر دندان دردِ ناشی از خودن کچلیک با نان، مشهور میشود!عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)با بانوان محلی سرزمین مادری اش «جنگل هاي آفریقا» اشتباه گرفته هست ملیکا جان. خیلی نگرات نباش.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)روشنک عجمیان در حال آماده کردنِ رویا افشار برای آیتم حمل چمدان.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)سوال روز: این بچه کیست؟

راهنمایی: پسر هست. پست همه ي را هم لایک می کند.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)سلفی مجید یاسر و اندیشه فولادوند در پشت صحنه پروژه “دم سرخ ها” به کارگردانی آرش معیریان که فیلم برداری آن به تازگی کلید خورده هست.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)یغما گلرویی پس از بچه دار شدن هزینه هاي زندگی اش بالا رفته و دخل و خرجش برای سفر به ایتالیا جور نیست، لذا تصمیم گرفته طرح برج پیزا را در وطن اجرایی کند.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)امروز تولد 31 سالگی اشکان دژاگه هست. پسر خوش قلب و با غیرت فوتبال کشورمون که زحمات زیادی برای نام فوتبال ایران کشیده هست. تبریک به اشیِ عزیز.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)افشین ذی نوری و غزل شاکری در جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان. گویا غزل هم به استعداد و قابلیت “شورتکات سازی” دست پیدا کرده هست که هم زمان هم در اصفهان هست و هم در استان تهران!
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)استاد اسکندری عزیز در هنر و توانایی هاي شما در تغییر چهره و گریم دیگران شکی نیست، ولی انصافا از بیست متری هم مشخص هست که سحرِ دولتشاهی هست! این سوال مطرح کردن نداشت.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)فَت من :»»»

مهراب قاسمخانی، مانند همۀ وقت} بی نظیر.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)کل کل به ظاهر دوستانه جوانان فوتبال کشورمون در اینستاگرام. هر چه اکثر این حواشی را می بینیم اکثر نگران این ستاره هاي آینده ساز می شویم. امیدواریم هیچگاه از مسیر موفقیت منحرف نشوند.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)به انتهای مقاله امروز رسیدیم. ممنون از این که ما را همراهی کردید.
عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها «283»

عکسهای بازیگران و هنرمندان مشهور «282»

عکس های بازیگران «281»

آخرین تصویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «280»

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی «279»

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان در تابستان «278»

جدیدترین عکس های بازیگران و تصاویر هنرمندان «277»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی (284)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..