تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش طنز کاربران به کنکور 96 / شوخی های جالب با خبرنگار صدا و سیما + تصاویر

طنز کنکوربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنکور، آزمونی است که برخی آن را امتحانی سرنوشت ساز خوانده اند. کابوسی که چندین سال خواب را از دانش آموزان گرفته و فکر و خیالات شان را درگیر کرده تا همه تلاش خود را برای کسب رتبه قابل قبول انجام می دهند.

اولین آزمون سراسری (کنکور) سال 96، صبح امروز (15 تیر) آغاز شد و آزمون های دیگر، بعد از ظهر امروز و فردا (16 تیرماه) در حوزه های امتحانی مربوطه برگزار می شود. آمار داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون سراسری سال ۹۶ تعداد ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ است که نسبت به سال گذشته ۷.۵ درصد بیشتر است.

رییس سازمان سنجش در این خصوص اعلام کرد: مسن ترین داوطلب آزمون امسال داوطلبی متولد ۱۳۱۰ از گلپایگان با ۸۶ سال در گروه آزمایشی علوم انسانی و جوان ترین داوطلب نیز متولد سال ۸۱ و با ۱۵ سال از تهران در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت کردند.

برخی کاربران با انتشار مطالب طنز آمیز در فضای مجازی، با سرنوشت ساز ترین آزمون دانش آموزان به شوخی پرداختند که در زیر می توانید تعدادی از آن ها را مشاهده کنید.

طنز کنکور

وقتی مطمئن میشی امسال دیگه باید بری سربازی

طنز کنکور

حسینی بای در حال اعزام به محل برگزاری کنکور

طنز کنکور

طنز کنکور

طنز کنکور

طنز کنکور

طنز کنکور

طنز کنکور

طنز کنکور

طنز کنکور

طنز کنکور

طنز کنکور

طنز کنکور

‏***من چند سال پیش یه رشته کاملا غیر مرتبط رو بدون خوندن سراسری کنکور دادم رتبه‌م شد ۱۴ هزار. نمیدونم چه جوری رتبه بالاتر از این میارین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش طنز کاربران به کنکور 96 / شوخی های جالب با خبرنگار صدا و سیما + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..