تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد میاندوآب

ساعت: 11:10 منتشر شده در مورخ: 1396/04/15 شناسه خبر: 1142934

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب خبر داد؛

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب از اهدای ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه مراسم اهدای نمادین جهیزیه به نوعروسان مددجوی در واحد نیکوکاری کوی بهی میاندوآب، گفت: این جهیزیه ها با کمک خیرین نیکوکار آماده شده و به نوعروسان تحت پوشش مراکز نیکوکاری اهدا می شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: مجموع این جهیزیه ها، شامل حدود ۴۲۰ میلیون ریال کمک های مردمی و خیرین بوده است.

وی  با اشاره به اینکه در این مراسم نمادین، شش مورد اهدای جهیزیه انجام می شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره)، پناهگاه محرومان و مستضعفین بوده و این نهاد همواره در خدمت محرومان جامعه است و اهدای جهیزیه به نوعروسان و کمک هزینه ازدواج نیز یکی از اقداماتی است که همواره در طول سال با کمک خیرین انجام می گیرد.

هم چنین رئیس دفتر امام جمعه میاندوآب در مراسم نمادین اهدای جهیزیه به نوعروسان با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری در دین مبین اسلام گفت: انسان باید از نعمت هایی که خداوند در اختیار وی قرار داده است، در راه خیر و نیکو استفاده کند.

حجت الاسلام سید جواد موسوی اظهار کرد:  کمیته امداد امام خمینی(ره)، یادگار گرانقدر امام راحل(ره) است و  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز حامی و پشتیبان بیچارگان و نیازمندان است و در راستای کمک و حمایت از اقشار ضعیف جامعه گام بر می دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..