تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت ۲۱ داعشی در مشهد

بازداشت ۲۱ داعشی در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛قاضی حسن حیدری، معاون دادستان مشهد گفت: حدود یک ماه قبل وارد مرحله جدیدی شده بود، به منظور اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه ، تعدادی از نیروهای داعشی زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفتند و مشخص شد برخی از عوامل داعش پس از فراگیری آموزش های جنگی و انتحاری و یا بیعت با سرکردگان داعش با شناسنامه های جعلی وارد کشور شده اند به طوری که بعضی از آنان اقدامات و عملیاتی را به نفع داعش در خارج از کشور نیز انجام داده اند.

وی ادامه داد :۲۱نفر از عوامل داعش در چند عملیات هماهنگ و گسترده، طوری در چنگال اقتدار سربازان امام زمان (عج) گرفتار شدند که با گذشت ساعت ها از این عملیات هنوز گیج بودند.

وی افزود:تحقیقات مشخص کرد که داعشی های مذکور قصد انجام عملیات های مختلفی مانند عملیات انغماسی و یا انتحاری و غیره را داشتند که قبل از هرگونه اقدامی در عملیات پیش دستانه و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار شدند و زیر ضربه قرار گرفتند.

وی در خصوص هویت افراد دستگیر شده گفت:برخی داعشی های دستگیر شده ایرانی و بعضی دیگر از اتباع افغانستان هستند که با جعل و سوء استفاده از اسناد جعلی وارد ایران شده اند.

منبع :روزنامه خراسان

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت ۲۱ داعشی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..