تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت سوالات؛ نیمه گمشده نظام آموزشی/ روحیه داوطلبان تاب ناامنی در فرآیند امتحانات را ندارد

الزام حفظ امنیت برگزاری امتحانات/ آموزش و پرورش از تجربیات مثبت استفاده کندسیدجواد ساداتی نژادعضوکمیسیون آموزش و تحققات مجلس  در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت لو رفتن سوالات امتحانات نهایی اظهار کرد: این موضوع باید از زوایای مختلف مورد توجه قرار گیرد و آموزش و پرورش مدت بسیاری است که اقدام به برگزاری امتحانات می‌کند اما در موار‌دی این مسئله با مشکلاتی مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش برای لو رفتن سؤالات امتحانی‌ توجیها‌‌ت متفاوتی ارائه می‌دهد و از جمله این موارد مشابه بودن سوالات سال گذشته و امسال است همچنین در مواردی‌ مدعی‌ است اگر هم لو رفتن سؤالا‌تی رخ داده باشد دقایق منتهی به شروع آزمون بوده که امکان دسترسی دانش‌آموزان بسیار محدود است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: امسال و همچنین سال گذشته مسئله امنیت سؤالات امتحانات نهایی مشکل داشت و گاهی در کنکور مقاطع مختلف نیز امنیت خدشه‌دار شده که عاملی برای استرس داوطلبان محسوب می‌شود.

ساداتی‌نژاد‌ با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش برای دانش‌آموزان و داوطلبان آزمون‌ها بسیار ضروری است گفت: باید شرایط به گونه‌ای پیش رود که اعتماد به نفس و آرامش تنها دغدغه داوطلبان باشد.

وی افزود: رسالت عوامل تأثیرگذار‌ در برگزاری امتحانات این است که شرایط را به گونه‌ای کنترل شده برای داوطلبان فراهم کنیم و بنابراین توصیه ما به آموزش و پرورش این است که در برگزاری هر چه بهتر امتحانات با ضریب امنیت بالا دقت کنند و در این مسیر از تجارب مثبت بهره گرفته شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: دغدغه‌ برگزاری امتحانات با امنیت کافی نباید در هیچ برهه‌ای از زمان برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور در مقاطع مختلف ایجاد شود.

الزام حفظ امنیت برگزاری امتحانات

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت سوالات؛ نیمه گمشده نظام آموزشی/ روحیه داوطلبان تاب ناامنی در فرآیند امتحانات را ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..