تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معارض سوری: آمریکا به دنبال شکست مذاکرات آستانه است

 یک منبع از معارضان سوریه در گفت‌وگو با رسانه‌های ترکیه گفته آمریکا در تلاش است با به شکست کشاندن مذاکرات صلح سوریه در آستانه، زمینه را برای برگزاری مذاکراتی جایگزین در «امان»، پایتخت اردن برگزار کند.

 یک منبع آگاه به شرط عدم افشای نام به خبرگزاری «آناتولی» گفت که معارضان سوریه با «اشتورات جونز»، معاون موقت دستیار وزیر خارجه آمریکا دیدار کرده‌اند. یک دیپلمات آمریکایی هم این دیدار را تأیید کرد.

طبق این ادعا، «جونز» به گروه‌های معارضان گفته که روسیه و اردن با ایجاد یک منطقه امن در جنوب سوریه موافقت کرده‌اند.

پنجمین دور مذاکرات آستانه برای حل و فصل بحران سوریه از روز سه‌شنبه در پایتخت قزاقستان آغاز شد.

مذاکره‌کننده ارشد روسیه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت که بر سر ایجاد دو منطقه از میان مناطق کاهش تنش توافق حاصل شده است. وی به رغم این گفت که هنوز پاره‌ای مسائل درباره بخش جنوبی سوریه که با اردن هم‌مرز است، محل اختلاف هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معارض سوری: آمریکا به دنبال شکست مذاکرات آستانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..