تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف وعده غذایی «ناهار» یکی از رموز سلامتی !

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روح‌الله شعرا درباره وعده غذایی ناهار اظهار کرد: در باور طب سنتی در طول روز خورشید مواد را از عمق بدن به سطح می‌آورد، به همین دلیل هضم در طول روز ضعیف است, این باعث توقف بیش از حد غذا در لوله گوارشی و افزایش شانس فساد آن می‌شود که این امر مادر همه بیماریها است.

وعده غذایی فقط صبح و شام

وی متذکر شد: به همین خاطر ایده‌آل این است که وعده غذا فقط صبح و شام باشد اما اگر نشد لااقل وعده ناهار باید غذا سبک باشد مثل نان و خورشت‌های بدون سیب‌زمینی، آب میوه، کباب پرندگان سفیدگوشت و زرده تخم‌مرغ عسلی و از مصرف غذاهای سنگین مثل برنج، کباب گوشت قرمز، ماهی و سیب‌زمینی اجتناب شود.

این دستیار تخصصی طب سنتی ایران یادآور شد: کسی که در وعده ناهار، غذای سنگین مصرف کند، شب تا دیروقت قادر به صرف شام نیست و صرف دیرهنگام شام منجر به بیخوابی شبانه می‌شود.

شعرا تصریح کرد: دیر خوابیدن منجر به خستگی صبحگاهی و صرف دیرهنگام شام منجر به بی‌اشتهایی به صبحانه می‌شود و همه مشکلات از مصرف غذای سنگین در وعده ناهار شروع می‌شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف وعده غذایی «ناهار» یکی از رموز سلامتی !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..