تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر برنامه محیط زیست سازمان ملل به خوزستان رفت/ واکنش به انتشار یک عکس جعلی در اینستاگرام

پاسخ اریک سولهیم به درخواست های مردم خوزستان/واکنش اریک سولهیم به انتشار عکسی جعلی از وی به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گرد و غبار و آلودگی هوا یکی از مهمترین معضلات زیست محیطی است که همواره یکی از کانون­های توجه مسئولان شهری و زیست محیطی بوده­ است.

در همین راستا اریک سولهام، مدیر برنامه محیط زیست سازمان ملل با انتشار 3 پست در صفحه اینستاگرام خود پاسخ  درخواست‌های مردم خوزستان را داد.

وی در آخرین پست اینستاگرامی خود عکس نوشته ای از پیام  خود خطاب به مردم خوزستان و عکس نوشته ای از یک پیام جعلی منتسب به خودش را منتشر کرد. 

اریک سولهام در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سلامی گرم به مردم اهواز - زمانی كه من در ماه فوريه به ايران آمدم شما از من درخواست كرديد كه به اهواز بيايم اما در سفر قبلی موفق نشدم ولی امروز اينجا هستم و به شهر شما آمدم. شما شهر بسيار زيبايی داريد و از اقامتم در اين شهر لذت بردم. امروز از تلاش های دولت ايران برای احيای تالاب ها و سرسبز كردن بيابان ها بازديد كردم كه قدم مهمی برای جلوگيری از طوفان های گرد و غبار است. طوفان هايی كه برای جلوگيری از انها به كمك تمامی كشورهای همسايه در منطقه نياز است.

 

اریک سولهام در پیام دیگری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"من پيام های زياد شما را در اينستاگرام ميخوانم و مطمين باشيد تمام تلاشم را برای كاهش طوفان گرد و غبار در اهواز و سراسر جهان انجام خواهم داد.

 

 اریک سولهام در آخرین پست اینستاگرامی خود نوشت :

عكس سمت چپ عكس واقعی و سمت راست عكس تقلبی. تنها پيغام من به مردم اهواز ويديويی است كه ديروز برای آنها ضبط كردم. لطفا از انتشار عكس های غيرواقعی خودداری كنيد و اجازه دهيد كه روی حل مشكل گرد و غبار تمركز كنيم.

 پاسخ اریک سولهیم به درخواست های مردم خوزستان/واکنش اریک سولهیم به انتشار عکسی جعلی از وی

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر برنامه محیط زیست سازمان ملل به خوزستان رفت/ واکنش به انتشار یک عکس جعلی در اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..