تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار برگزیده جشنواره حقوق بشر آمریکایی معرفی شد

آثار برگزیده جشنواره حقوق بشر آمریکایی معرفی شدبه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی عصر امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه، در سالن حوزه هنری، با حضور نماینده ستاد برگزاری جشنواره، اسفندیار قره‌باغی خواننده انقلابی، دکتر خدایی، امیر کربلایی زاده و ... برگزار شد.

ابتدای این مراسم با پخش‌ سخنرانی مقام معظم رهبری درباره شناخت استکبار جهانی پیرامون جنایت در پرواز ۶۵۵، ۱۲ تیر ماه آغاز شد و سپس بهرامیان نماینده ستاد برگزاری این جشنواره ضمن خیر مقدم به حضار داخل سالن و همچنین نماینده ولایت فقیه استان البرز گفت: در این جشنواره به دنبال این هستیم که با استفاده از ابزارهای علمی و فرهنگی جایگاه آمریکا را در حمایت از حقوق بشر، که خود از ناقضان بزرگ حقوق بشر است به جهان نشان بدهیم.

همزمان با پخش‌ سرود خاطره انگیز «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو....» اسفندیار قره‌باغی خواننده انقلابی و حماسی بر روی صحنه حاضر شد و اظهار داشت: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، روزی عمرمان به پایان می‌رسد. چه در بستر جان به جان آفرین تسلیم کنیم و یا اینکه در پی کسب افتخار ژورنالی، پای پرتاب موشک و بمباران برای کشته شدن ۲۹۰ نفر از سرنشینان پرواز ۶۵۵ باشیم.

وی تاکید کرد: اگر لیاقت آن است، چه بهتر که ما در خاک و خون خود بلغتیم و تن به این شیطان بزرگ ندهیم.

همچنین در ادامه مراسم از استاد قره باغی خواننده انقلابی با حضور مومنی شریف مدیر حوزه هنری و حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

خبر در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار برگزیده جشنواره حقوق بشر آمریکایی معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..