تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مرجع تقلید شیعیان به حاشیه‌سازی‌های حسن روحانی

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه "تخریب سپاه" هم‌نواشدن با دشمنان است، گفت: کسانی که به‌دنبال تضعیف نیروهای امنیتی و حفاظتی نظام هستند، دشمن مردم بوده و گناهشان قابل‌بخشش نیست. 

به گزارش بی‌باک، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار با مبلغان جهادی ماه مبارک رمضان، با اشاره به اهمیت تبلیغ و گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه اظهار داشت: حضور طلاب در شهرستان‌ها یکی از ضرورت‌های جامعه امروز به‌حساب می‌آید و همه طلاب باید به این امر توجه لازم را داشته باشند.

وی درمان مشکلات اخلاقی در جامعه را مسئولیت طلاب دانست و افزود: طلابی که تا حدودی درس‌های حوزه را سپری کرده‌اند و به مراتبی از علم و اخلاق رسیده‌اند باید با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی‌عصر(عج) برای امر تبلیغ به شهرستان‌های خود مراجعت کنند.

مرجع تقلید شیعیان با توجه به برنامه‌های ضد‌دینی دشمنان اسلام خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نیاز جامعه امروز ابلاغ حقیقت دین بوده و باید در این مسیر از آفت تفسیر به رأی‌کردن مبانی دین به‌شدت پرهیز کرد و طلاب با مطالعه دقیق و بروز در این راه قدم بردارند.

وی با گلایه از بروز اختلافات حزبی در جامعه و دامن‌زدن بعضی از مسئولان به این تفرقه‌اندازی‌ها گفت: جامعه امروز بیش از هر چیز نیازمند آرامش و وحدت است‌، همه  بدانند با تخریب قوا سه‌گانه و نظام، همچنین ایجاد فضای دوقطبی در جامعه تنها امکان حضور دشمن و پیاده کردن برنامه‌های منافقان در جامعه را فراهم کرده‌اند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تحسین ایجاد فضای نقد در جامعه ادامه داد: بیان نقد منصفانه و گوش‌زد کردن کاستی‌ها با ارائه راهکار نه‌تنها مانعی برای وحدت جامعه نبوده بلکه همه آحاد مردم را برای کار و فعالیت به سطح جامعه می‌آورد اما این‌که تمام خدمات یک دولت نادیده گرفته شود به کشور ضربه بزرگی وارد خواهد کرد.

وی با توصیه به همه مدیران و مسئولان کشور برای داشتن سعه‌صدر در پذیرفتن انتقادهای سازنده بیان کرد: مسئولان نباید توقع داشته باشند که مردم در برابر مشکلات فقط سکوت کنند، مدیران باید پذیرای نقدهای منصفانه مردم باشند، مردم نمی‌توانند در برابر کارشکنی‌های آمریکا و تصویب هر روزه تحریم‌ها توسط سنای آمریکا سکوت کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با گلایه از این حجم تخریب نسبت به مسئولان دستگاه قضائیه خاطرنشان کرد: نقد منصفانه همیشه عامل پیشرفت بوده اما باید بدانیم کار هیچ‌کس بی‌نقص نیست و این حجم از تخریب نسبت به هر ارگانی صحیح و سازنده نخواهد بود.

وی تخریب سپاه را هم‌نوا‌شدن با دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که به‌دنبال تضعیف نیروهای امنیتی و حفاظتی نظام هستند، دشمن مردم بوده و با هم‌نوا‌شدن با آمریکا و اسرائیل در راستای پروژه تضعیف نظام گام برداشته و گناهشان قابل‌بخشش نیست.

استاد برجسته حوزه به همه مدیران و مسئولان کشوری توصیه کرد: همه مسئولان و مدیران در رأس نظام، باید در گفتار و عمل خود وحدت داشته و با محوریت رهبری در جهت خدمت به مردم گام برداشته و از ایجاد تفرقه و دشمنی در جامعه بپرهیزند.

وی با اشاره به حضور منافقان در فرانسه و یادآوری هزاران شهیدی که ثمره جنایت آن‌ها است، افزود: لازم است مسئولان کشور به دولت فرانسه تذکرات لازم را نسبت به برگزاری چنین گردهمایی داده و یادآور شوند کشتن این تعداد انسان بی‌گناه آشکارترین نوع نقض حقوق بشر در جهان است.

گفتنی است؛ حسن روحانی، مستاجر پاستور و برادر حسین فریدون این روزها برای انحراف افکار عمومی از شکستهای بزرگ سیاسی و اقتصادی دولتش، همنوا با رژیم جنایتکار صیونیستی و آمریکا و وهابیت، حملات زشت و زننده ای را بر علیه سپاه پاسداران انقلااب اسلامی آغاز کرده است.

منبع: تسنیم





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مرجع تقلید شیعیان به حاشیه‌سازی‌های حسن روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..