تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتصال گوشی های فاقد سیم کارت به شماره ۱۱۲

اتصال گوشی های فاقد سیم کارت به شماره ۱۱۲

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد انتشار اخباری مبنی بر اینکه برخی کاربران موبایل با شماره گیری تلفن ۱۱۰ به شماره ۱۱۲ امداد و نجات هلال احمر متصل می شوند توضیح داد.


محمد رضا فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات درباره پخش گزارشی از صداو سیما در خبر ۲۰:‌۳۰ شب گذشته ۱۲ تیرماه، مبنی بر اینکه چرا با شماره گیری ۱۱۰،‌ شماره ۱۱۲ (امداد و نجات هلال احمر)، پاسخ می دهد، گفت:

در حالی که گوشی ها حاوی سیم کارت باشند و از طریق سیم کارت تماس برقرار شود، دراین زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و هر شماره ای که مشترک بگیرد به همان نقطه وصل می شود.

وی اظهار کرد:

صرفاً در حالتی که گوشی فاقد سیم کارت بوده و در حالت Emergency call قرار می گیرد طبق استانداردهای دنیا هر شماره ای که فرد بگیرد، به شماره ۱۱۲ متصل می شود.

سخنگوی وزارت ارتباطات خاطرنشان کرد:

در ایران نیز بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات با توجه به اینکه مرکز امداد و نجات زیرمجموعه هلال احمر است، شماره ۱۱۲ به هلال احمر تعلق گرفته است و لذا در حالتی که گوشی فاقد سیم کارت باشد، هر شماره ای که گرفته شود به مرکز ۱۱۲ یعنی هلال احمر متصل می شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتصال گوشی های فاقد سیم کارت به شماره ۱۱۲»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..