تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری میلیاردی اپل در LG Display برای تولید پنل های اولد آیفون

سرمایه گذاری میلیاردی اپل در LG Display برای تولید پنل های اولد آیفون

اپل تا به امروز هیچ آیفونی را مجهز به نمایشگر اولد تولید نکرده است اما انتظار می‌رود که این شرکت بالاخره در سال جاری آیفون 8 را به چنین نمایشگری به بازار عرضه کند و این آیفون اولین اسمارت فون مجهز به پنل اولد اپل خواهد بود. احتمالاً سامسونگ یکی از تامین کنندگان اصلی اپل در این زمینه خواهد بود زیرا این شرکت دارای امتیازی انحطاری در این بازار است. با تک شات همراه باشید.

در هر حال با وجود انحصاری بودن این بازار، به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد میلیارد‌ها دلار به یکی از رقبای سامسونگ پرداخت کند تا وابستگی‌اش به سامسونگ، که یکی از رقبای اصلی اپل محسوب می‌شود، را کاهش دهد. مطابق با گزارش هایی که از کره منتشر شده است، اپل در شرف انعقاد قراردادی جدید با LG Display است که به موجب آن اپل مبلع 2.24 میلیارد دلار را در شرکت زیرمجموعه تولیدکننده نمایشگر ال جی سرمایه گذاری خواهد کرد.

هدف اپل از این سرمایه گذاری این است که به LG Display امکان دهد ظرفیت محدود تولید پنل‌های اولد خود را توسعه دهد و به صورت اختصاصی پنل‌های اولدی با ابعاد گوشی های هوشمند برای اپل تولید کند. گفته شده که LG Display در حال بررسی این پیشنهاد همکاری است و احتمالا طی هفته‌های آینده تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

در هر حال تا زمانی که ال جی بتواند ظرفیت‌های تولید خود را افزایش دهد، با توجه به اینکه اکنون نبض این بازار در دستان سامسونگ قرار دارد، اپل باید مدت زمانی طولانی با رقیب خود همکاری کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری میلیاردی اپل در LG Display برای تولید پنل های اولد آیفون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..