تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ نیز در حال ساخت یک اسپیکر هوشمند است

سامسونگ نیز در حال ساخت یک اسپیکر هوشمند است

این روزها اسپیکرهای هوشمند به یکی از محبوب‌ترین محصولات دنیای فناوری تبدیل شده‌اند. آمازون پیشگام در عرصه تولید اسپیکرهای هوشمند است و موفقیت‌های بسیار چشمگیری با اکو بدست آورده است به این ترتیب جای تعجب نیست که سایر شرکت‌های بزرگ فناوری نیز به تولید چنین محصولی علاقه پیدا کنند. با تک شات همراه باشید.

گوگل مدتی پیش از اسپیکر هوشمند Google Home رونمایی کرد و اپل نیز به تازگی HomePod را معرفی کرده است به این ترتیب قابل پیش بینی بود که سامسونگ نیز به زودی به جمع این شرکت‌ها بپیوندد. مطابق با گزارش جدید وال استریت ژورنال، سامسونگ مشغول کار روی یک اسپیکر هوشمند اختصاصی است.

این پروژه در حال حاضر Vega نام دارد و از آنجاییکه که اسپیکرهای هوشمند به دستیار‌های دیجیتال هوش مصنوعی مجهز می‌شوند، انتظار می‌رود که سامسونگ نیز این اسپیکر را به دستیار صوتی خود یعنی Bixby مجهز کند.

بیکسبی، دستیار اختصاصی هوش مصنوعی سامسونگ به تازگی معرفی شده و روی گلکسی S8 قابل استفاده است گرچه در مقطع فعلی تنها کاربران در کره جنوبی می‌توانند به تمامی قابلیت‌های این دستیار صوتی دسترسی داشته باشند.

سامسونگ برای آماده سازی استفاده از بیکسبی توسط کاربران انگلیسی زبان در ایالات متحده با کمی مشکل مواجه شده است.

ظاهرا سامسونگ از یک سال پیش مشغول کار روی این اسپیکر بوده است اما هنوز هم بسیاری از قابلیت‌ها و مشخصات آن نهایی نشده‌اند، به همین دلیل هیچ اطلاعاتی درباره قیمت گذاری و زمان عرضه این اسپیکر به بازار در دسترس نیست. از سوی دیگر از آنجاییکه سامسونگ برای آماده سازی بیکسبی برای بازار ایالات متحده به مشکل خورده است، تاخیر عرضه این دستیار موجب تاخیر عرضه اسپیکر هوشمند جدید این شرکت نیز خواهد شد زیرا همان طور که گفتیم فعالیت‌های این اسپیکر مبتنی بر بیکسبی است.

این اخبار هنوز به صورت رسمی توسط سامسونگ تایید نشده‌اند و باید منتظر اخبار و اطلاعیه‌های بعدی باشیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ نیز در حال ساخت یک اسپیکر هوشمند است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..