تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل قاچاق مواد غذایی در قزوین دستگیر شد

ساعت: 15:11 منتشر شده در مورخ: 1396/04/14 شناسه خبر: 1142440

اداره مبارزه با قاچاق کالا عامل قاچاق مواد غذایی در قزوین دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در گفت‌وگو با صبح قزوین؛ از محکومیت عامل قاچاق انواع شکلات خارجی در این استان خبر داد. 


وی افزود: با دریافت گزارش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین در حین گشت زنی با مشکوک شدن به یک خودروی عبوری پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی 280 کیلوگرم شکلات خارجی قاچاق را کشف کردند.

این مسئول بیان کرد: پرونده این تخلف پس از تشکیل، جهت رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد.

وی گفت: شعبه هفتم با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت000 000 32ریال (سی ودو میلیون ریال ) نقدی جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل قاچاق مواد غذایی در قزوین دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..