تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشنامه عدم پذیرش بیمه‌شدگان تامین اجتماعی لغو شد

ساعت: 15:11 منتشر شده در مورخ: 1396/04/14 شناسه خبر: 1142431

بخشنامه عدم پذیرش بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، دقایقی پیش از سوی مسئولان علوم پزشکی قزوین لغو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ در پی انتشار بخشنامه عدم پذیرش بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان، روز گذشته(سه‌شنبه) تعدادی از بیمارستان‌های دولتی قزوین از پذیرش بیماران دارای دفترچه تامین اجتماعی خودداری کردند. 

با توجه به انتشار این، دقایقی پیش دانشگاه علوم پزشکی قزوین از لغو بخشنامه مذکور خبر داد. 

محمد حسن ارداقیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در این‌باره اظهار کرد: با توجه به قول مساعد مدیر درمان تأمین اجتماعی قزوین مبنی بر پرداخت بخش اندکی از بدهی این سازمان به بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی و حضور نمایندگان وزارت بهداشت به منظور بررسی و قول مساعد مبنی بر حل بخشی از مشکلات، بخشنامه عدم پذیرش بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در قزوین لغو شد. 

وی افزود: دکتر منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ابلاغ نامه‌ای به رؤسای بیمارستان‌های این دانشگاه از آنها خواست همچون گذشته به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و همه بیماران طبق بسته‌های خدمتی طرح تحول سلامت ارائه خدمت نمایند. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد بحران مالی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به دلیل عدم پرداخت معوقات و مطالبات بیمارستان‌ها از سوی سازمان‌های بیمه‌گر به ویژه سازمان تأمین اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی قزوین به ناچار و برای عدم تعطیلی کامل خدمات تصمیم به محدود کردن ارائه خدمت به بیماران در بیمارستان‌های دانشگاه شده بود که این تصمیم طی نامه‌ای در تاریخ 13 تیرماه به بیمارستان ها ابلاغ شد. 

وی تصریح کرد: اما کمتر از یک روز بعد از ابلاغ این نامه با رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان وزارت بهداشت و تعهد تأمین اجتماعی مبنی بر پرداخت بخش اندکی از این مطالبات، بخشنامه مذکور از سوی رییس دانشگاه لغو شد. 

گفتنی است؛ سازمان‌‎های بیمه گر استان، 165 میلیارد تومان به بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بدهی دارند که سهم سازمان تأمین اجتماعی از این مبلغ بیش از بر 86 میلیارد تومان است و عدم پرداخت این بدهی در یازده ماه گذشته، اداره بیمارستان‌ها را با مشکل مواجه ساخته است. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشنامه عدم پذیرش بیمه‌شدگان تامین اجتماعی لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..