تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 میلیارد تومان زکات فطره در استان جمع‌آوری شد

ساعت: 13:05 منتشر شده در مورخ: 1396/04/14 شناسه خبر: 1142250

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، تاکنون مردم قزوین بیش از دو میلیارد تومان زکات فطریه خود را به کمیته امداد پرداخت کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صیادی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: بر اساس آمار اولیه میزان زکات فطریه پرداختی مردم استان قزوین در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ رشد 16 درصدی داشته است.


این مسئول عنوان کرد: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده تاکنون مردم قزوین بیش از دو میلیارد تومان زکات فطریه خود را به کمیته امداد پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: امسال برای نخستین بار امکان پرداخت زکات فطریه با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* فراهم شده بود که میزان مشارکت مردم از این طریق قابل توجه بوده است و امیدواریم استفاده از فرصت‌های جدید در حوزه فناوری‌های نوین ارتقا یابد. 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی انجام شده میزان زکات فطریه در حال رشد است، خاطرنشان کرد: آمار نهایی فطریه پرداختی تا آخر هفته جاری با توجه به ارائه گزارش نهایی شهرستان‌ها اعلام خواهد شد و این در حالی است که بر اساس میزان زکات پرداختی، در روز عید سعید فطر متناسب با نیاز نیازمندان و محرومان همان منطقه به صورت نقدی بین آنها توزیع و یا به حساب آنها واریز شده است. 

وی درباره کفارات پرداختی مردم به کمیته امداد یادآور شد: مبلغ پرداختی در قالب نان، ماکارانی و مواد خوراکی تهیه و بین نیازمندان بر اساس موازین شرعی توزیع خواهد شد. 

گفتنی است؛ در سال گذشته مردم روزه‌دار و متدین کشورمان 15 میلیارد ریال زکات فطریه به کمیته امداد پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 میلیارد تومان زکات فطره در استان جمع‌آوری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..